Q / A

Valde ut några frågor som jag tänkte svara på!
 
 
Va söta örhängen! Vart köpte du dom? 
Svar: Javisst är dom! :-) Jag köpte dom på Ur och Penn.
 
 
Hur många gånger i veckan tränar du? Och vad tränar du? 
Svar: Jag tränar varannan dag ungefär. Jag brukar varjera träningen för det ger oftast bättre resultat. En dag kan jag fokusera bara på konditionen, och den andra dagen ben och rumpa, och den tredje dagen mage och rygg! Det är bäst att varjera för annars om du bara tränar magen tex så är det ju inte så snyggt med en fast och platt mage och till exempel ofasta lår, right? Men sen tränar jag också för att må bra, inte bara för att vara snygg till beachen 2013. Utan jag känner att jag mår mycket bättre när jag tränat, och är inte heller lika rastlös vilket jag tycker är skönt. 
 
 
Vad brukar du äta innan/efter du går till träningen? 
Svar: Om jag tränar direkt efter skolan så är det sista jag ätit lunch, runt 11 tiden. Och när jag tränat klart så går jag hem och dricker en smoothie eller en banan och vatten! Det får inte bli för mycket vitaminer, för då är det bara onödigt eftersom kroppen inte kan ta upp så mycket vitaminer på en gång. Men en helg så äter jag väl frukost innan jag drar iväg till träningen och sen när jag kommer hem så äter jag antingen lunch eller mellanmål som tex fil med bär och musli i, eller smoothie som sagt! :-) Det är jätte uppfriskande tycker jag!
 
 
Duschar du direkt efter träningen? 
Svar: Nej inte direkt efter, för jag vill inte duscha på gymmet. Men jag har rätt så nära hem från gymmet, ca fem minuter eller mindre. Så svettet hinner inte åka in i huden (vilket är tur, för det är inte så fräscht haha). Så se till att duscha direkt efter gymmet om du har möjlighet! :-)
 
 
Vart kommer din jeanstop och rutiga skjorta ifrån, samt de två baslinnena?
Svar: Kläderna som jag köpte i det HÄR inlägget kommer ifrån Vero Moda och Gina tricot :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

re: Tack!
Det finns ett inlägg om det i min kategori "tips" bara att kolla där :)

2013-03-24 @ 15:25:21
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0