NEW IN

Direkt efter skolan drog jag iväg till Gränby Centrum för att kolla lite på kläder, hittade bland annat två baslinnen till sommaren som man kan ha till snygga slitna jeans shorts, en ursnygg skjorta i olika färger samt att den hade lite guldiga nitar på fickorna! Och även en jeans skjorta, så snygg! Köpte även kors örhängen och ett pärlarmband, är sjukt nöjd :-)
 
Förlåt för så dålig uppdatering men nu när det är så kallt ute har jag mest hållt mig inne och kollat på serier samt pluggat en hel del. Men jag lovar att jag ska försöka skriva åtminstonde ett inlägg om dagen, låter det bra? :-) Kom precis hem så ska hänga in kläderna i garderoben och sedan ska jag plocka upp lite i rummet för jag stör mig på allting som ligger i vägen haha.. Slänger förhoppningsvis in ett inlägg senare! 
 
Ha en bra kväll allihopa ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du de grejerna?

2013-03-22 @ 20:56:43
Postat av: Emelie♥

Fina inköp! :D

2013-03-24 @ 20:04:27
URL: http://www.ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0