This is what it sounded like

Hej bloggen!
 
Förvånade att jag uppdaterar..? ;Pppp Igår så var jag och Yrsa på stan ett tag, köpte lite fika grejer och kollade runt på kläder! Hittade en sån jävla snygg tröja/topp som jag hoppas att  jag hittar på måndag när jag drar ner på stan igen! Vi drog hem till mig och fikade (MUMS!) Vi hade köpt ett helt lass med oss haha, kladdkaka, en rund socker/bulle kaka tror jag, och sen chockladbollar inklusive grädde :-D Det var så sjukt gott, åt tills våra magar skrek haha! 
 
Satt även framför datorn lite och leta upp låtar (lyckas aldrig hitta bra låtar men tydligen lyckas yrsa haha??!). Så nu har jag lite nya fräsha låtar att lyssna sönder på tills jag tröttnar på dom, wohooo! ^^
 
Haha iallafall, idag har jag bara tagit det lugnt.. Kändes som om jag hade sovit i flera hundra timmar när jag vaknade imorse men tydligen var klockan bara halv elva. Föresten, fick en kommentar i det här inlägget om jag fortfarande har instagram kvar, och JA det har jag! ;-) Kolla gärna vad jag har svarat till dig, bara att markera under din fråga så ser du! :-)
 
Kram på er alla! Tänkte hoppa i badet nu :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0