Andra dagen på höstlovet 30 oktober 2012

Då var  det andra dagen på höstlovet nudå! Jag är ganska pigg, har pluggat lite nu på morgonen. Vad finns det annars att göra denna tråkiga dag? Ska inte klaga på vädret, vad förväntar jag mig egentligen? Jag bor ju i sverige -.- 
 
Har inte direkt någon blogginspiration, men jag såg att ni ville ha lite uppdatering ifrån mig nu när det var så länge sen.Jag ska ta något att äta och forsätta läsa fanfiction, är på kapitel 19 av 55 och det är sjukt spännande! :-D Föresten,ni vet de två blusarna jag beställde i det här inlägget? Jag blev jätte nöjd med dom! Tyvärr har en av nitarna lossnat på blusen åt vänster. 
 
Ni får jätte gärna följa min instagram föresten! Jar brukar uppdatera där rätt så mycket! jjaanellee @ instagram! Nu ska jag gå och göra iordning någonting gött att äta ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du verkligen instagram för jag har sökt på jjaanellee på webstagram som är instagram genom datorn istället eftersom jag inte har internet i mobilen men jag får inga träffar?
har du tagit bort din instagram?

Svar: Jag har bytt namn, gjorde det för några dagar sen! Heter "janellehelenaa" nu :) Hoppas verkligen att du ser det här eftersom att av någon anledning är det vit text när jag svarar.. kram :)
janellanderson.blogg.se

2012-11-23 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0