Hello september

Nu är det en ny månad igen! Och september är här. Wow så fort det gick. Tråkigt att sommaren är officiellt över, men tur att det inte är SÅ himla kallt på kvällen än iallafall. Denna höst kommer jag nog uppskatta mer än de andra, tror jag iallafall. Kommer säkert klaga senare på att det är för kallt osv. Men just nu känner jag mig taggad!
Det jag verkligen älskar med hösten är dessa mörka mysiga kvällar med nära och kära. När man kommer hem från jobb eller skola och man bara kan mysa ner sig med en filt i soffan och slå på en film. Oslagbart alltså! Att dricka té eller varm choklad är också SÅ underbart! Det är då jag brukar ta vara på det eftersom att annars brukar jag inte dricka varma drycker haha, är så tråkig.. Gillar bara vatten in princip. Under de varma årstiderna så dricker jag bara vatten. 
Det som också är så så så underbart med hösten är ju när man sitter på café med sina vänner, har en filt runt sig och bara snackar bort tiden. Att vakna upp en regning dag är också perfekt, för då kan man vara inne hela dagen, inte göra någonting och bara njuta av den lugna dagen.
 
Är man en sån person som inte bara kan ta det lugnt och inte göra något speciellt, så kan man ju rensa garderoben, kolla igenom album, städa rummet, fixa i hemmet med mera när det är en regnig dag!
 

Kommentarer
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Tycker september och oktober är jättemysiga månader! :)

2015-09-01 @ 18:33:55
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0