C H A R K

Hej där!
 
Jag vet att det var några dagar sedan jag uppdaterade, har helt enkelt inte haft någon lust om jag ska vara ärlig. Hur som helst, helgen som var nu, så träffades jag och Sandra först för att ta bussen tillsammans mot Lina. När vi väl kom fram (en timme senare, haha). Så mötte vi upp henne och Alva och gick hem till Lina. Där vi började göra iordning all chark mat (som vi hade köpt dagen innan). Detta var då första gången jag ätit det på länge, och det var SÅÅ gott!
 
Det tog oss typ, ett tag... Att göra iordning maten snyggt osv. Så klockan hann gå och det blev mörkare ute, så om ni upplever bilderna lite dåliga, så förstår ni varför! Och vi satt ute på hennes inglasade balkong, så det enda ljus vi hade var ljusen vi tände haha. Men det var SÅ himla mysigt!
 
 
 
Som ni ser så åt vi allt ifån salami, parmaskinka, kex, vindruvor, grönsaker med dipp, brie ost, tomater med mozarella och oliver, vitlöksbröd osv! Vi insåg dock senare att vi hade glömt att ta fram melonerna, så dom åt vi senare på kvällen istället. OCh även dumle kladdkakan jag hade gjort! GUD så god den blev, om jag får säga det själv hehe. Och med lite glass så vart det ju perfekt!
 
Vi spelade ett sjukt roligt kortspel, den var lite krånglig med poängen osv (inte direkt rättvis haha), men det handlar ju inte bara om poäng liksom. Vi lärde känna varandra mer och fick oss massvis med gott skratt haha :-) Sedan gick vi på en lång promenad, snackade om allt och ingenting, dansade loss till hög musik, flätade varandras hår och hade en underbar kväll helt enkelt! 
 
Mina knäppa tjejor det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0