Svalbard

Lite sent inlägg, I know... Vet inte ens om ni minns att jag skrev förra året i april, då valborg var, att jag skulle bort i fem dagar. Eller så kanske jag inte nämnde det alls, men hur som helst. Var ju iväg till Svalbard, som tillhör Norge men ändå inte? Och det var verkligen en speciell men härlig resa. Landskapet var så otroligt magiskt och jag ångrar verkligen inte en enda sekund att jag följde med! 
 
Jag tog sååå mycket bilder, såklart haha. Det är väl det jag alltid gör, tycker de flesta som känner mig iallafall hehe... Och nu tänkte jag visa lite utav de bilderna ifrån min resa till Svalbard. En dag var vi ju som sagt ute och åkte skoter, och en annan dag var vi ute och åkte hundspann med 6 hundar, m.m. Sista dagen så var det dags för pappa att åka skidloppet (en av anledningarna vi åkte dit) och då spenderade jag de timmarna med hundvalpar och 40 tals andra hundar haha.. Sysselsatt var ju bara förnamnet. Anyways, vet att man kanske inte vill se snö på bilder när sommaren är påväg men om ni verkligen inte vill så bläddra inte vidare då haha ;Pppp
 
 Resten av bilderna kanske kommer någon dag. Vet inte hur det ser ut just nu, pga personliga anledningar. 
 
Alltså hur söta är de inte?!!! Ville verkligen ta med de alla hem, orkade inte att jag var tvungen att åka ifrån dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0