NEW IN || SUMMER CLOTHES PART 1

Hej på er!
 
Vaknade runt tio och åt frukost, slog på en film, bara njuter av min lediga måndag helt enkelt :-) Så skönt att slippa skolan hehe, bara 2 dagar denna vecka liksom... Det kommer gå fort, och nästa vecka på torsdag ska jag ju få se the one and only Ariana Grande!! Kan inte fatta att det har gått så fort!
 
Iallafall som ni kanske vet så har jag köpt en hel del sommarkläder nu inför sommaren som jag nämnt tidigare (?), det är kjolar, shorts, toppar, crop tops, klänningar. Men eftersom att det är en del så tänkte jag visa er lite i taget, dela upp det helt enkelt! 
 
På så sätt blir det mer inlägg också, kul va? ;) Så här är iallafall en liten del som jag börjar med. Kan verkligen inte beskriva hur mycket jag längtar till sommaren nu alltså, är så taggad! Speciellt med alla dessa nya sommar kläder! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0