EVERYTHING RED

Efter skolan gick jag förbi mammas jobb en snabbis, och sedan raka vägen till Vaksala Torg, vara bara tvungen att köpa med mig jordgubbar och hallon, me love alltså! Vem kan motså färska bär liksom? När jag kom hem tog det inte lång tid innan Angela kom, vi pratade och kollade på näst sista avsnittet av TVD, (längtar inte ens till säsongsfinalen, för vi alla vet vad som väntar..) åt god mat osv! Perfekt fredagskväll om ni frågar mig. 
 
Nu sitter jag här och kollar på en film, ska snart dra mig mot sängen eftersom att det är upp och hoppa för mig imorgon, redan vid halv sju, eftersom att min klass ska stå på Vaksala Torg imorgon för en skolgrej, inte det roligaste men vad gör man liksom... Ska sluta babbla nu haha, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0