Memories

Har ju tusentals bilder på min gamla iphone (4an), så ni får ursäkta att kvaliten suger. Hur som helst, idag tog jag äntligen mig tid till att gå igenom allting! Hittade hur mycket roliga minnen som helst, ännu mer bilder från Åre 2013!
 
Haha glömmer aldrig när Angela åkte in i skogen på backen och var tvungen att ta av sig ena skidan för att komma ner eftersom så mycket snö hade försvunnit haha :') Saknar det så in i helvete alltså, sommaren detta år har verkligen varit den sämsta någonsin. Kan inte fatta att jag säger det men jag längtar faktiskt till vintern.. 
Typisk skidbacke selfie i Åre alltså hehe.. Glasögonen på och stavarna i luften.
Haha så söt! Gud vad jag skrattade haha... 
Efter att hon ramlat så var hon redo för en pose haha.. 
Åååh vad det där brödet var gott alltså... Kommer ihåg att vi verkligen vräkte is oss hur många skivor som helst (men det förtjänade vi efter en mil av längdskidsåkning hehe) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0