I MADE IT!!!

Påvägen hem från sommarskolan så fick jag ett sms av min lärare, vågade knappt kolla på smset först haha... Men blev hur glad som helst när jag såg att det stog att jag hade klarat det!!! :')))

Så nu har jag med andra ord, ÄNTLIGEN sommarlov! Slipper sitta och räkna matte flera timmar i rad.. Kan vara uppe hur länge jag vill och slippa höra alarm klockan och vara dödstrött under dagarna. Nu ska jag iallafall diska lite, sen ska jag gå och handla, städa mitt rum, kolla på blacklist och ikväll ska jag förbi mammas vän för hans son fyller 18! Så ser min dag ut idag ^^ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis janelle!

Svar: Tack! :))
janellanderson.blogg.se

2015-07-09 @ 23:05:33
Postat av: Nathalie (kusin)

Stort grattis gumman! Och fortsätt med bilder där du ler! Du är så vacker då ❤

2015-07-10 @ 09:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0