Nyår i några bilder

Vart bara matbilder insåg jag precis haha... Men det blev inte så mycket bilder när jag glömde kameran och min kusin fotade istället med sin. Gårdagen började med jobb, lång powernap och sedan åt vi en supergod middag, fläskfilé, varma morötter, bearnesås samt vitlöksbröd! När vi vart mätta var det bara att traska iväg till kusinen min. När vi kom dit var det hur mycket mat som helst uppdukat! Allt från ost, alla möjliga sorters kex, kladdkaka, pannacotta, ägghalvor, räkor osv. Super gott! 
 
Efter en stund av mycket mat, skratt och pratande var det midnatt och vi gick ut på balkongen för att skåla och kolla på fyrverkerierna. Resten av kvällen bestod ut av kortspelande, tv spelande och dansande! Himla mysig kväll med släkten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0