Färga håret

Jag. är. less. Har suttit och tittat lite bland weheartit osv på olika blonda hårfärg inspiration, för jag vill så gärna färga håret. Så länge jag kan minnas så har jag haft mitt jätte ljusa hår, och jag trivs ju i det, men det skulle vara kul med något nytt för en gångsskull. Dock så har jag alltid haft otur när jag färgat mitt hår, det har alltid blivit fel och inte alls blivit så som jag tänkt mig. Vilket gjort att jag saknat mitt naturliga hår och varit tvungen att klippa mitt år många gånger och blekt det m.m. 
 
Jag vet att jag inte skulle passa i alldeles för mörkt hår, så det har jag redan uteslutit för länge sedan. Är alldeles för blek för det, i know haha. Men alltså, kanske typ lite mörkare toppar, eller några mörkare slingor? Bara för att få mer liv i mitt hår. Så när jag sökte på goggle hittade jag dessa sex bilder och blev helt fast. Vill ha någon av deras hårfärg, NU. Kan dock inte bestämma mig ännu, och vet att jag då måste gå till frisören för att ens bli lite nöjd. (Hitils har jag bara färgat hemma, vilket har varit misstag on repeat alltså). Men jag måste ha pengar till det isåfall och just nu spar jag och vill inte kasta bort pengar utan att vara helt bestämd. Så än är detta något som bara cirkulerar som en tanke i mitt huvud, men vad tror ni? Släng gärna in en kommentar. Skulle jag passa i någon av dessa "hårfärger"?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du skulle vara super fin med lite mörkare slingor bara!

2015-01-18 @ 15:00:57
Postat av: XX

Bild 2, sett dig i verkligheten så är helt säker,

2015-01-18 @ 15:45:13
Postat av: ;)

bild ett tror jag, eller 4

2015-01-18 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0