Tre serier

Här kommer tre serier jag verkligen rekommenderar er att kolla på. Det är tre av väldigt många serier jag följer, haha. Så vill ni ha fler sådana här tips, så kan jag mer än gärna dela med mig av fler!
 
The Fosters har jag "nyligen"börjat kolla på, det var några månader sedan som jag upptäckte serien. Teen Wolf har jag följt ett bra tag och Vänner har jag följt så länge jag kan minnas.. Den kommer nog följa med mig till graven haha, slutar aldrig kolla på den :') När jag äter frukost själv så brukar jag kolla på ett avsnitt! 
 
Handling: The Fosters handlar om ett lesbiskt par som uppfostrar den ena mammans biologiska son, och flera adoptiv barn. Den ljushåriga mamman (Steph) i stan och den mörkhåriga mamman (Lena) är lärare på skolan. Problemen börjar när de bestämmer sig för att ta in en tonåring vid namn Callie och hennes bror Jude. 
Handling: Serien Friends handlar om sex vänner som bor i New York. Tre killar och tre tjejer (Joey, Ross, Chandler, Monica, Rachel och Phoebe), vars deras liv man får följa. Varje avsnitt är 20 minuter långt, innehåller komedi, romantik, och drama. Jag lovar att du kommer skratta i varje avsnitt! 
Handling: Teen wolf handlar om tonårskillen Scott McCall. Han är en helt vanlig kille, tills han en dag blir biten av en varg i skogen. Han börjar då uptäcka att han har utvecklats inom bl.a. styrka, hörsel och snabbhet. Snart inser han att bettet förvandlade honom och att han nu är en varulv. Målgruppen är väl tonåringar, men tror säkert att vuxna också kan fatta tycka för denna serie!

Kommentarer
Postat av: Emilia Liljedahl

Jättebra inlägg! Älskar serietips :)

2015-08-08 @ 07:50:24
URL: http://www.nouw.com/emilialiljedahl
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Friends är min favoritserie! :D Eller en av dom iaf :D

2015-08-08 @ 09:56:12
URL: http://matildays.se
Postat av: sandra

friends är så bra!

2015-08-08 @ 18:26:50
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0