ROLIG BLOGGLISTA

När vaknade du idag?

- Klockan 8, vaknade av mig själv.

 

Vad åt du till frukost?

- Två mackor med skivade tomater på och aromat krydda + ett glas jucie!

 

Ut och festa eller en myskväll?

- Myskväll!

 

Vilken film såg du senast?

- Magic Mike XXL (kollade dock inte klart), sjukt dålig! Riktigt besviken. 

Ditt värsta beroende?

- Skakar på benen när jag har suttit still för länge eller är stressad.

 

Vad lyssnar du på just nu?

- "What do you mean", Justin Biebers nya låt. Love it!

 

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?

- Jag vet inte! Beror på. Ibland kan jag vara hur pigg som helst en kväll och en annan kan jag vara helt slut...

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

- Ligger i en soffa med massor av kuddar runt om mig haha.

 

Vad är din sämsta sida?

- Att jag kan vara rätt blyg och envis.

 

Vad är din bästa sida?

- Älskar att lära känna nya människor!

 

Vad köpte du senast ditt kort drogs?

- En ny topp :-)

 

Vad är det bästa du vet?

M-A-T, i mängder!!! Haha ♥ Nerå, inte bara. Älskar att umgås med nära och kära, fota, baka osv!

 

Favortiland att besöka?

- Som jag har varit i? Grekland och England samt Svalbard. Som jag vill besöka: USA, Karibien, Galapagosöarna, Maldiverna, Thailand, Austrailen, you name it..

 

Vad är det värsta du vet?

.- Folk som ljuger.

 

Sjukaste du gjort?

- Svalbard resan, helt underbart! 

 

Roligaste händelsen i år?

-I år? Öregrund med tjejerna, helt klart!

 

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va sugen jag blev på jordgubbar när jag såg bilden.. ha ha :D

2015-12-01 @ 20:41:11
URL: http://myfairytaleneverends.blogg.se
Postat av: Linn Strömberg

Roligt att läsa, och ååhhh vad jag saknar sommaren!!

2015-12-01 @ 20:47:31
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

snyggt

2015-12-01 @ 20:49:14
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka härliga bilder!

2015-12-01 @ 20:57:21
URL: http://letusliveforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0