Nyvaken

Hallå på er! 
 
Vaknade för en stund sedan, eller rättare sagt så plingade det på dörren runt 10.. Så var tvungen att släppa in vaktmästaren och nu har de precis gått. Börjar bli hungrig så tänkte gå till köket och fixa något! Har sån brist på goda frukostar numera, det blir oftast samma varje dag.. Tills jag tröttnar. 
 
Kollade igenom gamla bilder från min förra dator som gick sönder, jag hann som tur var överföra alla bilderna! Och jag fick se alla mina färgglada frukostar från något år sedan eller så.. Alltså mums! Saknar det hehe. Anyway, ska göra iordning frukost nu och se ett avsnitt av någonting :-) Har ni tips på någon serie förresten? Alla som jag följer har antingen paus eller ska börja med en ny säsong och börjar i september igen.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0