Mina favoritappar

Instagram: Haha minns hur sen jag var med Instagram, alla mina vänner hade det förutom jag. Mamma lät mig inte ha det förrän jag fyllt år. Tycker det är så kul att gå in och titta, det blir lite som wehearit, fast man kan få kommentarer och det är oftast folks egna bilder liksom :-)
 
Snapchat: Så himla enkelt att bara gå in, skicka en bild och liten text till någon, istället för att skicka massvis med sms. Också lite roligare, eftersom man kan filma videos till folk, och filma liten del av det man gör osv och låta andra se på ens 'mystory'. 
 
VSCOcam: Hittade den för inte så länge sedan, en kompis visade mig hur man gjorde osv, tycker den var krånglig i början. Men wow, vilka snygga effekter det finns! Är så nöjd att jag installerade den.
 
Shazam: Haha brukar alltid höra någon låt på radion jag inte känner igen och då är det såå smidigt att bara sätta på den här och så får man reda på vad låter heter! Love this app.
 
Weheartit: En app jag INTE kan vara utan, haha. Det finns SÅ mycket fina bilder som är tagna jorden över, och det är så himla inspirerande att kolla runt. Kan sitta i flera timmar om ingen stoppar mig, hehe. 
 
Frametastic: En jätte bra gratisapp där man kan fixa snygga ramar runt sina bilder, använder den inte så ofta men den är verkligen en favorit ändå.
 
Vine: Omg! Det går inte en dag utan att jag går in här. Det är 6 sekunders klipp, men det finns SÅ mycket. roliga klipp, bra videoklipp med bra musik till, you name it liksom. Man får se så mycket, älskar denna app! Ge den en chans om ni inte har Vine :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att läsa o se vilka appar du gillar! Jag älskar snap!

2015-08-12 @ 20:57:08
URL: http://amandaforsman.blo.gg
Postat av: Emilia

Roligt inlägg! :)
Vinnarna av veckans blogg är nu uppe på bloggen.

2015-08-13 @ 15:13:55
URL: http://www.nouw.com/emilialiljedahl
Postat av: Hanna Karlsson

Älskar instagram. :-D

2015-08-13 @ 22:41:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0