Fem saker

5 Saker jag brukar tänka:
- Jag saknar att ha ett djur att komma hem till
- Vart fan la jag mobilen
- Åh jag vill ha nya kläder 
- Jag vill färga håret 
- Vad kommer jag göra efter studenten?

 

5 saker jag älskar att göra:
- Att fota
- Att resa
- Planera dagar i förväg och längta
- Shoppa
- Umgås med vänner 

 

5 saker jag saknar i min garderob:
- Fler jeans
- Fler blusar
- Klackskor
- Någon fin virkad beach tunika man bara kan dra på sig när man är utomlands
- Ett mjukissett (tjocktröja och byxor) 

 

5 saker som doftar underbart:
- Bensin 
- Killparfymer
- Nytvättade saker (hår och kläder)
- Baksmet (när man bakar typ kladdkaka eller nått liknande)
- Té (vissa smaker)

 

5 saker jag vill bli bättre på:
- Att fota 
- Att spara pengar
- Att kunna rita skulle vara nice
- Att ta tag i saker direkt istället för att dra ut på det
- Att säga vad jag tycker

 

5 saker jag skrattar åt:
- Roliga videoklipp
- Mig själv (haha)
- Gamla minnen som jag brukar tänka tillbaka till
- När någon vän typ ramlar eller gör bort sig
- Roliga filmer

 

5 saker som gör mig till mig:
- Jag är väldigt envis (oftast)
- Jag älskar att ha rätt (blir inte sur om jag har fel, men tycker det är kul att ha rätt, hoppas ni fattar)
- Jag bjuder väldigt mycket på mig själv när jag är bekväm med min omgivning.
- Jag hatar att ha tråkigt.
- Jag är rätt blyg till en början med nya människor, men det går rätt fort för mig att bli bekväm. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0