ATM

Hej på er! 
 
Vaknade upp alldeles frussen, feber och ont i halsen. Mådde däremot mycket bättre bara efter frukosten och en alvedon. Och nu känns det inte ens som om jag haft feber... Får se ikväll hur jag mår, eller i morgon bitti! Hoppas att jag inte är sjuk, orkar inte att vara det när det fina vädret äntligen dyker upp... 
 
Hur som helst, vi har precis ätit sen "lunch" ute i stugan, pastasallad med kyckling, dressing, lite vindruvor, tomater osv. Så gott! Iallafall nu när det är SÅ varmt ute, man blir lite nerkyld liksom :-) 
 
Har även invigit en av mina presenter jag fick igår. Så höll på med det ett tag innan vi åkte ut hit. Men jag lovar att komma med bra inlägg imorgon, och massvis med bilder från min födelsedag! 





Kommentarer
Postat av: Emilia Liljedahl

Så himla gott! :)

2015-08-09 @ 19:36:32
URL: http://www.nouw.com/emilialiljedahl
Postat av: Emilia Liljedahl

Älskar din header! <3

2015-08-09 @ 21:51:01
URL: http://www.nouw.com/emilialiljedahl
Postat av: Anonym

Hoppas du vaknar frisk imorgon! Haha 🍉

2015-08-09 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0