4 snaps

Har varit så trött och verkligen inte haft någon lust alls till att blogga, därav tomheten i bloggen. Men nu är jag tillbaka! Hoppas jag iallafall, ska försöka. Drar till stugis under helgen, men ska försöka slänga upp något inlägg därifrån. Samt tidsinställa lite inlägg också :-) 
 
Vi hade en otroligt kort skoldag, 10:30-12:15 liksom. Efter skolan åkte jag och Lina till Röbo för en runda! Alltså det var så länge sedan jag tränat nu, men först vrickade jag ju foten, sen vart jag sjuk och tappade motivationen helt enkelt... Men nu har jag lovat mig själv att komma igång igen. Efter träningspasset kunde jag verkligen känna hur mina ben blev tyngre och tyngre... Haha är så trött. La mig på soffan direkt när jag kom hem och orkade inte röra mig. Men har duschat nu, diskat, tagit bort sminket osv, så skönt! 
 
Ni får gärna följa mig på snapchat: janellehelenaa
 
4 snaps från idag:
 Pic 1, påväg till röbo in the car// Pic 2, uttråkad i skolan, väntar på att få sluta// Pic 3, nykommen hem från Röbo// Pic 4, helt slut och skrattar över hur trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0