STRAWBERRIES

Efter skolan så gick jag direkt till Vaksala Torg för att köpa hem lite jordgubbar med mig, de kostar bara 20 kr per ask och man får väldigt mycket jordgubbar för det också, plus att de är så mycket godare än de man köper i affären! 
 
Sen jag kom hem har jag diskat, fotat lite, plockat upp i mitt rum och kollat ett avsnitt på OTH. Man kan ju inget annat än att älska den serien :-) Senare tänkte jag gå förbi affären och kanske cykla upp mot Gränby Centrum för att fylla på smink förrådet! 
 
Idag var det sista dagen i skolan för den här veckan, SÅ skönt! Och imorgon är det redan Valborg, shit va tiden går fort alltså! Ska verkligen bli super mysigt med en dag på stan, god mat, grillning och härligt sällskap osv :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0