Outfit

Det här bar jag idag tillsammans med en svart skinnjacka och vita converse. 
 
Just nu sitter jag vid två datorer, en som jag spelar sims på och min skoldator som jag bloggar på, haha kreativ much eller vadå liksom. Nerå, men funderar på om jag ska tvätta håret ikväll eller imorgon bitti, det lutar mot imorgon, för jag avskyr att lägga mig mot en kudde med blött hår, det värsta jag vet inprincip! Så ska snart gå mot sängen och ladda inför den sista skoldagen denna vecka! 
 
I helgen blir det mycket med flytten (ska fixa mitt rum, rensa, tvätta kläder, ta hit fler möbler m.m., städning, kanske jobb också, får se. Är ju trots allt ledig mer än halva veckan nästa vecka så får ju 6 dagar ledig från och med imorgon, hur skönt!?? Jo jag klagar inte ;)

Kommentarer
Postat av: xixo

Vart flytta du?

2014-09-28 @ 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0