Blogglista!

ALLMÄNT:

1. Namn? – Janelle Andersson

2. Exakt ålder? – 17

3. Vart bor du? – Uppsala

4. Bor tillsammans med? – Mamma

5. Husdjur? –  Har inga

6. Färg på ditt hus? – Bara för det måste jag gå och titta haha... Ljus tegelfärg.

7. När är du född? – 8e augusti 1997

8. Klass? – Andra året i gymnasiet 

9. Vilket år tar du studenten? – 2016

10. Något jobb? – Extrajobb bara.

11. När ska du sova ikväll? – När fan jag vill 

12. Duschat idag? – Ja, imorse.

13. Kramat någon idag? – Nope, inte än iallafall.

14. Pussat någon idag? – Nej

15. Vad har du ätit? – Två mackor till frukost och kassler gryta till lunch, mums!

16. Dagens klädsel? – Mjukisbyxor och ett linne.

17. Dagens smink? – Mascara, ögonskugga till brynen och foundation.

18. Dagens sötnos? – Jag

19. Dagens roligaste? – Inte hänt något roligt än

20. Har du många vänner? – Nej, men har få som jag är nära med istället.

21. Vem kramade du senast? – Min kusin.

22. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen aning.

23. Vem pratade du med i telefon senast? – Kerstin.

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Okej va bra, vi ses då!" från en vän. 

25. Film? – Transformers 4.

26. Låt? – Vet inte, radion är på, så lyssnar på låtarna som kommer upp där.

27. Mat? – Kassler.

28. Dryck? – Vatten.

29. Stad? – Uppsala

30. Land? – Sverige

31. Ämne i skolan? – Engelska 

32. År? – 2014

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Min kusin.

34. Drickan du drack? – Vatten

35. Gången du spydde? – Var väldigt länge sedan, skönt nog. Avskyr verkligen att spy.

36. Gången du grät? – Minns inte.

37. Pizzan du åt? – För 1-2 veckor sedan tror jag.

38. Gången du var i göteborg? –  Hmm oj, länge sedan nu.. Två år sedan? Eller tre? Saknar, hur underbart som helst i Göteborg.

39. Gången du var i stockholm? – För någon vecka sedan.

40. Gången du var hög? – Aldrig varit.

41. Personen som såg dig gråta? – Mamma.

 

 

 

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Svart

43. Hund eller katt? – Båda

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – Beror på vilket humör jag är på. 

45. Tv-spel eller datorspel? – Tv spel.

46. Singel eller upptagen? – Singel

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Var aldrig medlem på någon av dem.

48. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad såklart.

49. Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise hotel, big brother känns så smutsigt.

50. Svart hår eller blondt? – Svårt val, men blondt om det är på mig!

51. Blåa ögon eller bruna? – Spelar ingen roll faktiskt, men jag gillar dock kontraster. Bruna ögon på blondiner, och tvärtom.. Mums!

52. Choklad eller lakrits? – Choklad!!

53. Göteborg eller stockholm? – Båda.

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt

55. Coca-Cola eller Fanta? – Ingen av dem, dricker inte läsk.

56. Pizza eller kebab? – Pizza. Spyr på kebab.

57. Randigt eller prickigt? – Randigt.

58. Älska eller älskas? – Både och såklart.

59. Leva eller dö? – LEVA!

ANTAL:

60. Personer du älskar? – Mina vänner, Min familj, Min släkt, osv. 

61. Personer du hatar? – Ingen, varför slösa sin energi på att hata någon?

62. Personer som sagt jag älskar dig? – Inte räknat. Men många, och det är ju ett bra tecken ^^

63. Personer som hatat dig? – Do not know.

64. Glassar du ätit på en dag? – 1-2. 

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Ingen.

66. Gånger du haft minnesluckor? – Kulturnatten.

67. Piercingar har du? – Öronen.

68. Personer du saknar just nu? – Min katt

69. Gånger ditt hjärta brustit? – Alltså, brustit och brustit.. Det är väl att man blivit sårad, så skulle väl säga att det varit flertal gånger,men det läker ju med tiden. 

 

VEM:

70. Vill du kyssa nu? – I'll never tell 

71. Ska du träffa imorgon? – Vet inte, får väl se ;)

72. Sjöng du senast för? – För mamma haha.

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – Oj, haha. Det var ju evigheter sedan! Kommer inte ihåg det, folk använder ju inte det längre. 

74. Spelade du tv-spel med senast? – Nathalie, och med hennes bror och man.

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Har bokat in en romantisk resa fast den är i Februari.

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – Folk som misshandlar djur

77. Förtjänar att dö? – Folk som misshandlar djur.

78. Vill du sova brevid inatt? – MIn kudde.

VAD:

79. Gör dig glad? – Umgås med mina vänner och ha roligt. Och sommaren, älskar sommaren.

80. Gör dig ledsen? – Att bråka med mina vänner. 

81. Vad vill du helst göra nu? – Baka.

82. Önskar du att du slapp göra? – Vet inte.

83. Vill du ha nu? – Vatten, är sjukt törstig.

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Det är långt till min nästa födelsedag, så har inte hunnit klura på det än. Men en lagom stor tv skulle inte sitta helt fel.

85. Längtar du till? – Att få resa.

86. Tycker du om dina betyg? – Jarå, men jag vill förbättra vissa.

87. Ångrar du i ditt liv? – Att jag gled isär med vissa barndomsvänner.

88. Är det bästa som har hänt dig? – Vet ej.

89. Varför gjorde du detta? – Uttråkad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0