2014-09-23

Och en månad senare så bloggar jag igen, hehe. I'm sorry. Hoppas verkligen att jag kan förbättra mig, men ag har varit så omotiverad till att blogga på senaste tiden och nu har vi precis börjat flytta tillbaka till vår älskade lägenhet igen, (för er som inte vet, så bodde jag i min sommarstuga från maj till nu) för att min lägenhet renoverades helt, så nu är allt helt nytt! Fick se den för första gången igår, det känns hur kul och bra som helst, den är så vit, modern och fräsch. 
 
Så inatt sov jag i vår lägenhet, kändes jätte härligt, dock är så det ju väldigt tomt medtanke på att vi inte har hunnit fått dit alla möbler än och inte heller hunnit montera upp dem som är där. Längtar verkligen tills jag kan fixa mitt rum, rensa bort det jag inte vill ha och vill ha, samt får min nya säng m.m! Ska bli sååå kul att inreda mitt "nya"rum. Igår höll vi trots allt på från fyra på eftermiddagen till halv ett på natten med flytten, så somnade direkt och sov som en bebis kan man ju säga, tur att jag hade sovmorgon idag iallafall. 
 
När jag kommer hem planerar jag att fixa lite i rummet, hänga upp kläder osv, och sedan spela lite sims, tills mammas vän kommer förbi och då ska vi montera upp mammas säng och soffan. Sedan när mamma kommer hem är det väl time for sen middag, eller nått? Får väl se, annars tar jag väl någon macka or something.. Hon slutar nämligen 21. Men nu ska jag sluta babbla och återgå till skolarbete, vi hörs! 
 
(bild från denna sommaren) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0