I'm gonna live my fantasy




Hej!
 
Första bilden är från idag, innan jag drog iväg till GC för att hämta mina joggingskor ifrån min praktikplats som jag hade glömt där, och även för att köpa ny mascara. När det var gjort gick jag hem igen i allvärldens vind... Tog en snabb dusch och åt lunch. Nu sitter jag här och ska ge The Walking dead en chans, vi får väl se om det blir en serie värd att kolla på. Lite senare, runt 5 slaget, tänkte jag träna lite! 
 
Andra bilden togs igår när jag var med bästis på Gränby Centrum för att halloween shoppa lite ;) Och som ni förstår så har jag även bakat chokladbollar, gjorde det i helgen. Var typ evigheter sedan sist och dom blev gudomligt goda! Så bästis kom över då och vi satt och snackade och mumsade på dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0