Step

Sitter just nu i skolan och har just haft ena delen i engelska nationella prov. Är så himla trött och sliten idag, vill bara hem och ligga i min underbara säng! Har världens träningsvärk i röven från igår, var på mitt första stepp pass. Dock så var det verkligen inte min grej, för mycket koregrafi och snurrar m.m. Tyckte bara passet var himla irriterande så körde istället min egna grej med själva step brädan på passet. 
 
Alla andra måste väl trott att jag var helt knäpp eller något haha, men jag ville gärna träna med brädan och de hade bra musik! Och eftersom att jag fick träningsvärk i röven och även lite i vaderna, så det tog ju på musklerna iallafall! ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0