Frukost <3

 
Startade min dag med 7.21 km joggning med Eva, pappas flickvän! Jag höll på att dö flera gånger om haha, hur jobbigt som helst verkligen.. Hade PRECIS vaknat och slängt på mig kläder, så det vart ju en chock för min kropp liksom. 
 
Iallafall, när vi äntligen var tillbaka så tog jag en dusch och sedan åt vi frukost. Det var det som kept me going, att veta att frukosten väntade haha! Vart jätte sugen på smoothie så gjorde iordning en med jordgubbar, hallon och blåbär, perfekt blev det! Med två mackor on the side, matkoma efter detta!
 
Nu ska vi sätta igång med att spackla osv samt måla om mitt rum, can't wait until it's done säger jag bara! Och vädret är ju på topp idag också, så vi kommer antagligen ta många pauser och sola! Vi ska ju även grilla senare, så kanske uppdaterar då ;) Om jag hinner dvs, vi har så mycket att göra denna helg. Flyttar ju imorgon liksom, och ett stort förråd måste tömas och rensas samt måla mitt rum osv... Men uppdaterar som sagt senare om jag har tid och ork efter allt detta haha. 
 
Ha en super mega bra dag! Puss =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0