10 things U didn't know about me

- Jag blir SJUKT irriterad när folk framför mig på stan eller när jag är påväg någonstans går i snigelfart!
 
- Jag gillar bara ananas när jag har stekt det som tillbehör till middagen, annars upplever jag det som för sött.
 
- Jag kan inte sätta på mig strumpor direkt efter jag duschat, det känns bara fel och klibbigt, utan jag måste gå runt tills jag börjar frysa om mina fötter, och DÅ kan jag sätta på mig strumpor.
 
. - Jag anstränger mig rätt mycket för mina frukost bilder, det är alltid KAOS i köket efter varje bild på frukost jag lagt ut. Och min pappa blir lika glad över det varje gång, haha!
 
- Jag har inte druckit oboy på två år, applåder right? Förut var jag nämligen beroende och drack 3-4 glas om dagen.
 
- Jag älskar att laga mat och att baka (både nyttigt och onyttigt),det är så kul att prova på nya recept och lyckas!
 
- Jag är livrädd för fästingar.
 
- Jag är lite smårädd för hästar samtidigt som jag älskar att rida på dem. Är rädd att de ska sparka mig ;Pp
 
- Bananpannkakor är det vidrigaste jag smakat, förutom räkor. Det smakar verkligen plast.
 
- Jag är jätte känslig mot kyla, även fast det är fem eller åtta plusgrader så kan jag fortfarande behöva ha vantar på mig.
 
- Jag är otroligt håröm, så det är inte många som får borsta mitt hår haha.
 
Old picture'
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

know*

Svar: Det kan vara både och, i detta fall ville jag skriva "knew" för jag tycker det lät bättre :)
janellanderson.blogg.se

2014-03-21 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0