Saturday morning

Vaknade upp jätte lycklig över att få äta frukost, så tog mig upp ur sängen runt halv tio, gjorde iordning toast (med fullkornsbröd, gillar ej vitt bröd) och la i smör, ost i mängder, kalkon, oregano och örtsalt, hur JÄKLA gott som helst! Kände för att äta en liten mer lyxig och lantlig frukost. Kommer ju spendera halva sommaren och lite mer här ute i sommarstugan, mysigt värre!
 
Sitter just nu och kollar på en film, Rio heter den, en barnfilm såklart haha. Inte så förvånande att jag kollar på det liksom... Nämen såg tvåan igår och ville se ettan idag, vet inte vilken jag tycker var bäst, och eftersom att jag såg tåvan först så blir det ju annorlunda, men jag tycker nog båda var lika bra faktiskt. Himla bra låtar för att vara en barnfilm faktiskt, kollade dock på engelskt tal för det är ju de riktiga rösterna trots allt. För er som har brist på film ideér och är sugen på att se film, kolla på dem två! Riktigt bra för att vara barnfilmer, skaparna av Ice Age har gjort dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0