That's me, I'm confident

Vaknade imorse av att pappa hällde vatten på mig, mysig väckarklocka... Så jag upp direkt och åt frukost, sedan tog jag tag direkt i storstädningen som tog mig en timme bara. Och sedan slängde jag i kläder i tvätten m.m, och medan de tvättades så tränade jag en stund, såå skönt med en iskall dusch efter säger jag bara! Och nu har jag nyss ätit mig proppmätt på lunch och ska snart börja fixa mig (mitt hår har inte riktigt torkat än) och åka ner till gränby centrum. För att kolla på lite kläder, och ha lite kvalitéstid med mamma!  
 
Hoppas ni också får en bra dag i detta trista väder... Det som var så fint väder innan liksom :/ Jaja, det kommer tillbaka på tisdag tydligen? Så det är bara att hålla ut i guess, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0