Berkingebadet

Såhär spenderade jag min dag idag! Vi tog oss upp runt halv nio, åt frukost och packade, gjorde iordning mat och allt sånt. När klockan var runt 10 så kom mammas vän med sina två söner (som är i min ålder) och hämtade upp oss för att åka till Berkingebadet. Det var hur mysigt som helst där! Jätte fint verkligen :) Det fanns tre olika rutschbanor och även flera olika "avdelningar" av sjön. Det fanns djupare och grundare delar, och jätte fin botten med inga stenar eller liknande. Kommer definivt besöka denna underbara plats fler gånger!
 
Vi åt jätte god sallad med kyckling och alla möjliga goda grönsaker, samt vatenmelon och såklart GLASS i stora lass!! Så därav dålig uppdatering ifrån mig idag. Men alltså, efter den här dagen är jag helt slut haha. Måste dock iväg till affären och göra lite andra saker, men när jag är klar med det ska jag SOVA! Åh va skönt haha... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0