SOME QUESTIONS

Vad använder du för kamera och utrustning? 
- Jag använder mig av en canon eos 600D samt ett stativ (märket KONIG) tror jag det är. Och såklart ett standardobjektiv men även ett macro objektiv, (CANON LENS EF 50 mm 1:1.8 II) heter det.
 
Den allra första bilden jag tog med min Canon, som jag fick julen 2011.
 
Hur lång är du?
- Jag är 176,5 för att vara exakt.
 
Hur mycket väger du? 
- Jag vet inte, alltså det skiftar. Men mellan 60-62 skulle jag tro.
 
Vad är du mest beroende av när det gäller ditt smink?
- Min ögonbrynspenna och mitt solpuder! Kan inte gå ut utan att ha fyllt i ögonbrynen och skulle aldrig gå till någon allmän plats (tex stan, där det är mycket folk) utan solpuder.
 
Hur fixar du ditt hår på morgonen? Det ser så livligt ut!
- Tack! Brukar inte fixa mitt hår så mycket, brukar bara borsta ut det och ha i lite hårolja på topparna. Dock så varje kväll innan jag går och lägger mig så blöter jag min lugg lite, och sätter ett toffs runt för att jag ska få volym, annars hänger bara min lugg rakt ner så att jag inte ser något haha.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0