HOME

Hallådär! Kom hem för ett tag sedan och har precis fått i mig detta i magen. Hur gott som helst, älskar verkligen dessa bär! Åkte en hel mil skidor, är himla stolt över mig själv faktiskt. Mitt gamla jag hade gett upp efter 2 km... Så jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig, så efter skidturen åkte vi till en pizzeria där jag tog en kycklingsallad! Åååh hur god som helst. Lite bilder från dagen kommer imorgon eller någon annan dag i veckan. 
 
Men alltså, efter att ha åkt så långt, måste jag bara säga att FY vad mycket jag frös påvägen hem. Efter att man svettats och inte duschat direkt efter, då blir det ju så. Mitt hår hade frusit till is och mina läppar var sjukt torra och min mascara hade kletat ut sig överallt. Slängde av mig kläderna och stod i duschen i en halvtimme när vi hade kommit hem haha.
 
Åhnej. Imorgon är det skola, har ingen lust att gå ut i snön... Vill bara stanna inne med en mysig filt i två månader till snön försvinner. 

Kommentarer
Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

Åh, vad gott! Jag älskar den aloe vera drycken :)


Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna "kaffekoppar" i silikon! Tävla här: http://muzicmecupcake.blogg.se/2014/january/tavling-i-samarbete-med-sockerflingase.html#comment
Tycker du inte om såna här kommentarer ber jag om ursäkt. Kram ♥

2014-01-13 @ 12:29:55
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0