Hello there mirror

Kom hem för ett tag sedan och har mest legat i sängen och kollat på film med choklad i handen, haha standard nu på helger. Är helt slut efter att vi åkt runt i affärer, först åkte vi till Ikea och köpte lite saker till köket, sedan vidare till sportaffären där jag fick pröva sjukt många byxor för ingen av dem passade (de var för korta, typiskt när man har långa ben).
 
Men till slut hittade jag ett par som passade mig perfekt! Och fann även dem skönaste underställs leggingsen ever. Haha stod och posade i spegeln i provrummet hur länge som helst och bombade med bilder för att jag inte ville ta av mig dom, he-he. 
Och så åkte vi sedan vidare till Chili för att köpa filtar, (ÄNTLIGEN!!!). Har bott här i två år nu och inte inskaffat filt förän nu, en filt är liksom ett måste när man sitter i soffan, enligt mig. 
Iallafall, ska snart gå förbi mamma för att ge henne lite av mitt godis som är kvar, haha.. Orkar nämligen inget mer och vill spy så fort jag ser det ligga bredvid mig... Och så ska jag även passa på att hämta mitt WII spel! Älskar att spela TV-spel haha (dock bara typ super mario hehe), JA jag är värsta nörden inside typ. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du är

2014-01-11 @ 20:25:31
Postat av: Anonym

snygg du är

2014-01-11 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0