Healthy vs Unhealthy

Allt det här med att vara nyttig och att det inte bara ska vara en fas utan en livsstil. Det är ju det som är så svårt haha, jag som de flesta andra älskar ju choklad och socker haha. Jag menar, kolla hur gott allt ser ut på den onyttiga collaget? Vem kan motstå det där liksom? Vad jag vill säga med det här inlägget är att, du kan njuta av det onyttiga så länge du rör dig en halvtimme om dagen, det räcker. Mer än så behövs det inte. Men man kan ju också se till att vara nyttig hela veckan förutom kanske 1 dag? Då kanske det känns bättre, beroende på hur man är som person. Om man nu vill "förtjäna" det onyttiga så får man ju göra det en gång i veckan helt enkelt och vara nyttig resten av dagarna.
 
Jag brukar vara onyttig på helgerna, då går jag alltid till affären och får med mig massviss med choklad haha. Choklad är liksom så jäkla gott, kan inte hålla mig undan från det. Ioförsig så är ju bär, frukt och smoothies och allt sådant nyttigt också gott, men inte på samma sätt.
 
Ät hur mycket onyttigt du vill utan att känna skuldkänslor, så länge du rör dig 30 min per dag så är det ingen fara! Livet är nämligen för kort för att inte njuta av det goda hehe ♥♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0