Dop

Förr förra helgen tror jag det var, så var jag på min kusins dop, hur mysigt som helst! Kyrkan var helt magisk och lilla Tuva var så söt i klänningen! Efter dopet bjöds vi på fika (saffransbullar, rulltårtor, drömmar, biskiver m.m). Min kusin och hans kusin spelade även gitarr och sjöng lite för oss. Vi åt även middag i den lokalen, korv med bröd samt rostad lööööök ♥ Haha älskar det, får inte nog.
 
Så det var jätte kul att få träffa min kusin som vanligtvist bor i halmstad och att få träffa hennes lilla dotter ♥ 
 
Ps. Har ju inte bloggat på hela jullovet och det kommer ju inte heller vara lättare nu när skolan börjar, (imorgon) för min del... Ska iallafall gå förbi mamma nu och hämta kläder till imorgon. Ska också försöka ladda på med inlägg denna helg som kommer. Håll utkik!
 
Såhär såg jag ut på dopet, täckte för ögonen för jag såg helt drogad ut haha.
VÄRLDENS godaste tårta, (och då kommer det från någon som inte är så förtjust i tårta). Marängsviss toppen och botten med hallonkräm i mitten. ORGASM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0