Sportlov

Nu när det är sportlov och jag äntligen har ork och tid till att blogga så kan jag berätta lite om de två veckorna som varit. Har haft praktik på Coop i gränby centrum, så har inte gått i skolan, vilket har varit så skönt! Och nu när vi slutade vår praktik så fick vi presentkort på 200 kronor så vi kunde köpa lite gott som belöning.Sjukt snällt av dem, verkligen! 
 
Nu sitter jag iallafall här i Mora och skriver detta inlägg, kom hit idag vid fem tiden, jag är här med pappa. Vi ska åka längdskidor här bland annat, men han kommer jobba varje dag mellan 8-17 så då kommer jag ta körlektioner och vara hemma och träna samt gå runt lite och se vad som finns i lilla Mora haha. Kommer hem på fredag under dagen, men kommer iallafall kunna blogga bättre nu, även fast jag inte är här. Någon som bor i Mora som vill ses? Haha...
 
Jaja, snart kommer pappa och då ska vi åka och handla lite, alltså är hur hungrig som helst så jag hoppas att han kommer snart, han har varit borta i två timmar och åkt skidor >.<
 
 
Första bilden är ifrån en av dagarna då vi praktiserade och den andra bilden är ifrån idag i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0