JULAFTON BILDER

Här ovan ser ni lite bilder från min jul. Väljer att inte ta med bilder då min släkt syns eftersom att jag vet att många inte vill och det är bättre så. 
 
Min jul var verkligen perfekt, hur god julmat som helst, mysigt sällskap, saffanskaka made by me och chokladbollar samt pepparkakor och massor med godis. När alla hade matkoma och vi var färdiga med maten så spelade vi lite kort och pratade samt öppnade julklappar (fick mycket mer än vad jag trodde, blev hur glad och nöjd som helst). När min kusin och hennes familj kom, då körde vi vår traditionella julklappslek, efter det blev det mer mat + mycket prat & skratt tills klockan slog midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0