De senaste dagarna


Hallådär! Bilderna togs i söndags.

Alltså snacka om vad glest det blir i bloggen här när jag bloggar så sällan... Kan ju berätta lite iallafall vad jag har gjort de senaste dagarna, har ju börjat skolan nu och det är ju hur tråkigt som helst (men kul att få träffa alla). Har även firat min födelsedag med släkten, då mysigt att få träffa allihopa under samma tak!

Och nu igår sov jag hos min kusin med hennes två barn, vi snackade i timmar, kollade på en skit rolig film (kan lova att jag fick six pack efter de 90 minuterna haha), bakade, åt våfflor med sylt, grädde och nutella. Hennes lillebror joinade oss också, vi hade det jätte mysigt! 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det var jätte trevligt att ha dig här gumman <3 Fär sed snart igen :)

2014-08-29 @ 09:42:14
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se
Postat av: Nathalie

Det var jätte trevligt att ha dig här gumman <3 Fär sed snart igen :)

2014-08-29 @ 09:42:19
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0