Torsdag

Hej på er! (bild från imorse)
 
Sitter i skolan just nu och kände för att göra ett inlägg! Mina vänner tycker jag är för oaktiv på bloggen, så nu har dem motiverat mig till att vara mer aktiv! Ska verkligen försöka, men vet nästan aldrig vad jag ska skriva... Anyway, nu på påsklovet åker jag med bästis till ÅRE! Är hur excited som helst! Vi kommer säkert också bada där på det mysiga lilla badet. Bilder kommer ni få, tro mig, massivs!
 
Ska försöka ladda ner lite filmer tills vi åker så att vi har något att titta på runt kvällarna där borta! Ha det så bra, hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Vilja Lingonren

Snygg du är!

2014-04-21 @ 19:22:02
URL: http://lingonren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0