Macbook Pro '15

Alltså åh! Ren lycka säger jag bara. Är så himla glad över att ha fått denna skönheten av min snälla pappa! Har velat ha denna underbara sak hur länge som helst! Min samsung dator tog ju sitt sista andetag för ett bra tag sedan och har bara fått leva med min dåliga skoldator ända tills nu.. Och något som gjorde mig helt överlycklig var när pappa berättade att det finns photoshop på datorn!! Är så sjukt himla glad just nu!!♥ Kommer ta ett bra tag innan jag lär mig grunderna dock, men det är bara att ha tålamod :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har kollat din blogg ett tag, jag har dig på facebook också :) Jag tycker att du är riktigt fin, och det är faktiskt snyggt med långa ben :) tycker inte att du ska vara missnöjd med dom! Ha en bra dag/natt :D //hemlig beundrare

2014-04-14 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0