Mår som förtjänat...

...Haha skojar bara, jag mår toppen! Eller okej, sov ungefär två timmar inatt så jag är ju helt jäkla seg men annars mår jag bra. Kommer väl antaligen spendera min dag i sängen med filmer och varm choklad eller något. Hade hur roligt som helst igår iallafall, först mötte jag upp tjejerna och så gick vi till willys för att handla middag, som blev tacos (standard haha). Och jag åt tills jag såg gravid ut haha! 
 
Lite senare så fixade vi oss, mötte upp några killvänner och krökade lite och drog in mot stan. Dansade lite på stora torget haha och så gick vi till stadsparken och mötte härligt folk. Men gick in till stan igen lite senare för att vi var så sugna på bra musik och dans haha. Vi kom hem runt 3-4 tiden och så åt vi pannkakor med smält choklad och jordgubbar på, godaste nattmaten någonsin ♥
 
Och så vaknade vi upp idag hur slitna som helst och sega, men ska duscha och försöka bli lite piggare, ska se till att dricka mycket vatten iallafall. Hoppas ni också hade en bra dag igår! Vi hörs :)
Haha mobilder bilder från kvällen/natten. Angela ville inte vara med på bild och på stan glömde vi att ta bilder tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Amelia

Hej, vilken fin blogg du har!!
Kolla gärna in min kram

2013-09-19 @ 19:29:37
URL: http://hejameliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0