Kulturnatten

Hej bloggen! 
 
Jag sa ju att jag skulle uppdatera mer och så blev det inte så... Men det är så att när jag väl har tid så orkar jag inte eller så har jag inga bilder att visa haha. Men jag kommer försöka blogga mer, får se om jag lyckas!
 
Igår var det ju fredag den trettonde, inget speciellt hände mig iallafall vilket jag är glad för hehe... Och idag är det kulturnatten! Är så himla taggad, hoppas att det blir sjukt kul! 
 
Det blir ju självklart stan, antagligen lite krök och kanske efterfest och sedan tänkte vi tjejer sova hos mig senare, hur mysigt som helst! Ser verkligen fram emot den här dagen. Men min dag ska börja med Ikea haha, ska handla lite nytt till rummet hade jag tänkt. 
 
Men jag hoppas att ni också får en bra dag, vi hörs förhoppningsvis lite senare! 
En bild från när jag och vännerna åt frozen yoghurt på stan denna vecka 
janelleandersson@instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0