En riktig hjälte

Den här videon har fått väldigt mycket uppmärksamhet på youtube och inte förän idag har jag faktiskt sett den, och jag kände genast att jag ville göra ett inlägg om den för det är den verkligen värd! 
 
En brandman går in i ett hus som drabbats av brand och på golvet hittar en kattunge som håller på att kvävas av både röken och hettan från branden, så han tar med sig kattungen ut och ger den syrgas samt kyler ner den med lite vatten från en vattenflaska och några minuter senare så lever den! Alltså jag blir så himla rörd när jag ser sånt här, att det verkligen finns såhär bra människor till hjältar. Och speciellt när människor räddar djur, det är något som alltid berört mig. 

Kommentarer
Postat av: gurkan

aww

2013-10-03 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0