BREAKFAST

Gick upp och körde lite träning innan frukost runt 7 och sedan unnade jag mig den här smakrika frukosten! Blev hur mätt som helst och nu har jag precis städat mitt rum, och resten av lägenheten och ska snart börja fixa mig inför middagen! Jag och 8 tjejer ska på middag på China Garden ikväll, hur mysigt som helst! Och sedan ska jag på en fest hos en vän som fyller år! Kommer bli sjukt kul, är hur taggad som helst! 

Och inatt så kommer några av tjejerna sova här, så därför har jag städat lägenheten för att det inte ska bli ännu mer kaos haha. Men nu ska jag välja TVÅ outfits ur min garderob till ikväll/inatt så jag måste sätta fart för jag ska även förbi mamma och hämta lite grejer. Vi hörs! Hoppas ni andra också har en bra helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0