Bad update

Hej på er! Förlåt för så dålig uppdatering men jag har varit så himla upptagen dom senaste veckorna! Men jag ska försöka blogga åtminstonde 3 gånger om dagen men det är lite svårt när jag har långa dagar i skolan. Men hur som helst, igår var jag och åt middag med Sandra, Nathalie och Angela på stan, det var hur mysigt som helst! Sjuuukt god mat haha, åt tills jag fick ont i magen. Men innan dess så var vi och fikade på stan med några i klassen och det var sjukt härligt att sitta i solen, det kändes som sommar all over again!
 
Och nu när det är helg så saknar jag redan skolan haha, älskar min nya klass och min linje! Och till er läsare som ständigt frågar mig vilken linje och skola jag går i (har inte haft tid att svara på det). Jag går i Celsiusskolan, Handel och administration. Är sjukt nöjd med att jag valde celsius, det är väldigt många elever vilket jag älskar för man ser nya människor varje dag och alla är så trevliga samt att vi får välja mellan TRE maträtter varje dag och maten görs i skolan. Perfekt för mig hehe.
 
Men nog om det, nu ska jag forsätta städa rummet och ta något snabbt att äta och sedan duscha. Ska träffa bästis senare men har lite att göra innan dess så vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0