10 things americans don't know...

Såg den här videon idag när den dök upp på framsidan av youtube, den är ju hur klockren som helst haha! Hon har ju rätt om nästan allt och hon är ju rolig också haha. Vet dock inte om jag skratta eller vad jag nu ska tycka om att vi i sverige inte dejtar...?
 
Alltså jag personligen vill inte dejta men vi är så tråkiga jämfört med alla andra länder känns det som haha. Och något jag STÖR mig grovt på är att såfort alla hör "Sweden" är blonda tjejer, alltså det finns faktiskt brunetter, rödhåriga och svarthåriga här också precis som i alla andra länder...
 
Iallafall, ska gå och lägga mig strax för jag är HUR trött som helst efter denna långa vecka haha, men ska städa lite i rummet för man ska tydligen sova bättre med städar rum? Haha konstigt men får väl prova det då! Juste, har lite planer inför imorgon med tjejerna men säger mer imorgon om det, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0