Sunday

Började dagen med ett träningspass då jag tränade magen, sedan tog jag en kall dusch och gjorde iordning frukost, som ni ser här ovan blev det en tallrik med några banan, jordgubb och kiwi skivor plus ett glas juice och en skål med all bran flingor. Just nu sitter jag och kollar på en rolig komedi film på femman, den är såå rolig haha!
 
Och jag vet att jag är hur dålig som helst på att blogga men ni får helt enkelt stå ut med det för jag kommer nog inte kunna bättra mig tyvärr haha. Det är fullt uppe med skolan och sedan vill jag ju ha ett liv utanför det också liksom. Men ifredags så satt jag och bästis och kollade på senaste avsnittet av vampire diaries och the originals samt filmen "now you see me". En grymt bra film men verkligen en twist i det hela, eftersom slutet var så oförväntat. Och igår var vi på China River som ligger vid centralstationen och åt kinamat. Alltså jag älskar deras sushi! Den är hur fräsch som helst. Och maten är gudomlig. Det är nog faktiskt min favorit resturang so far. 
 
Nu ska jag forsätta kolla på filmen och önska er en härlig söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0