Sjuk

Har inte bloggat nu på de senaste två dagarna eftersom jag vaknade upp igår med världens huvudvärk, ont i kroppen, kallsvettig och vart yr så fort jag gick upp ur sängen. Insåg senare att jag hade feber, men jag låg och sov nästan hela dagen. Men nu mår jag lite bättre efter att ha tagit Ipren och ätit mycket. Så får hoppas att jag är helt frisk imorgon för jag orkar inte vara sjuk. Vill inte!!! 
 
Annars då, jo jag har en förävlig träningsverk i röven, armarna, axlarna och benen efter cirkelfysen i måndags... Kan inte ens sträcka mig efter ett glas i köket utan att skrika av smärta haha. Men nog om det, snart kommer pappa och jag måste städa upp i köket för annars tror jag nog inte att han blir så glad. Senare ikväll så ska vi beställa hem thai mat. Hihi, åh va gott! 
 
Om jag nu mår bra imorgon så har jag bestämt mig för att prova på mina nyttiga muffins recept jag har kommit på, hoppas bara att det blir bra haha. Men nu måste jag lämna datorn, ha en bra kväll! Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0