HÖSTLOV

Hej på er! 
 
Nu är det äntligen höstlov! Jag började min dag med ett rejält träningspass med en app som har räddat mitt liv haha. Gjorde sedan iordning frukost som bestod av en skål med havregrynsgröt och lite lingonsylt samt ett knäckebröd och ett stort glas vatten. Just nu gör jag ingenting speciellt, är ny duschad och fräsch och funderar på om jag ska färga ögonbrynen eller inte, vi får se! Om jag orkar så gör jag det haha. 
 
Annars då... Jo, Angela kommer förbi runt 1-2 tiden och då ska vi dra ut på en joggingrunda. Man får ju passa på nu innan snön kommer för då är det ju för kallt för att springa ute och gymmet tycker jag är så tråkigt att vara i, tyvärr... Alla jämför sig med varandra, stirrar och det luktar svett i hela salen samt man har samma utsikt hela tiden. När man är ute kommer man ju iallafall någon vart...
 
En bild från i somras när vi var påväg till stranden i Gotland
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0